SIFIR ATIK ETKİNLİĞİ

30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü kapsamında, belediyemizin katkılarıyla Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından Millet Bahçesi’nde düzenlenen Çocuk Etkinlikleri programına Belediye Başkanımız Derya Bulut, Valimiz Sayın Uğur Turan ile birlikte katıldı.
Başkanımız Derya Bulut, etkinlik ile ilgili yaptığı açıklamada “Çevre bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasının öneminin vurgulandığı etkinliklerde, hazırlanan sergileri ve stantları gezdik, atölye çalışmalarına katıldık. Sevgili öğrencilerimizle geri dönüşüm ve sürdürülebilir yaşam üzerine keyifli sohbetler gerçekleştirdik. Çocuklarımızın doğaya duyduğu sevginin ve farkındalığının artmasına katkı sağlamak bizler için büyük bir mutluluktu.
Bu anlamlı etkinlikte emeği geçen herkese, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürümüz Hatice Özdemir’e, özellikle de duyarlılıklarıyla bizleri umutlandıran sevgili öğrencilerimize teşekkür ediyor, sıfır atık bilinciyle daha temiz ve yaşanabilir bir dünya için hep birlikte çalışmaya devam edeceğimizi vurgulamak istiyorum” ifadelerine yer verdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- “Geleceğimizin Teminatı Olan Gençlerimizin Başarıları, Ülkemizin Yarınlarına Duyduğumuz Umudu Güçlendiriyor”
- CHP Heyetinden 2021 Tüm Emekliler Sendikası’na Ziyaret
- Kavaklı’dan Türkiye’ye Örnek Çevre Projesi
- “Tecrübe paylaşımı ve ortak projelerle üyelerimize daha fazla katma değer sunacağız”
- CHP Heyetinden Hikmet Ay’a Tebrik Ziyareti

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.