GENÇ SAĞLIK-SEN KIRKLARELİ İL BAŞKANI MURAT YILDIZ'DAN 1 MAYIS BASIN AÇIKLAMASI

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü nedeniyle Genç Sağlık Sen Kırklareli İl Başkanı Murat Yıldız yazılı bir basın açıklaması yaptı.Yıldız yaptığı yazılı açıklamada,
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü, alın teriyle hayatı var eden tüm emekçilerin, hak arayışlarının ve dayanışma ruhunun simgesidir. Bu özel günde, başta sağlık emekçileri olmak üzere tüm çalışanlarımızın bayramını kutluyor, emeğin kutsallığını bir kez daha yürekten selamlıyorum.
Kırklareli’nde görev yapan sağlık çalışanlarımız; özveriyle, sabırla ve fedakârlıkla hizmet üretmeye devam ediyor. Ancak uzun nöbetler, yetersiz personel, maddi yetersizlikler ve psikolojik baskılar (mobbing)sağlık çalışanlarımızın omuzlarına ağır bir yük bindiriyor. Bizler sadece alkış değil, hak ettiğimiz saygıyı ve çalışma koşullarını talep ediyoruz.
Genç Sağlık-Sen olarak; Kırklareli’mizde görev yapan her bir sağlık çalışanının sesi olmaya, hak mücadelesini onurla yürütmeye kararlıyız. Sağlık sisteminin bel kemiği olan çalışanlarımızın refahı, toplum sağlığının da temelidir. Bu bilinçle mücadelemizden asla vazgeçmeyeceğiz.
1 Mayıs, sadece bir takvim günü değil; adalet, eşitlik ve insanca yaşam için yükselen bir çığlıktır. Bu vesileyle, tüm emekçi kardeşlerimin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyor, alın terine saygının egemen olduğu bir gelecek diliyorum.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YAMANER SPOR KULÜBÜ'NDEN "UYUŞTURUCUYA HAYIR, SPORA EVET" SEMİNERİ
- “Geleceğimizin Teminatı Olan Gençlerimizin Başarıları, Ülkemizin Yarınlarına Duyduğumuz Umudu Güçlendiriyor”
- CHP Heyetinden 2021 Tüm Emekliler Sendikası’na Ziyaret
- Kavaklı’dan Türkiye’ye Örnek Çevre Projesi
- “Tecrübe paylaşımı ve ortak projelerle üyelerimize daha fazla katma değer sunacağız”

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.