Bulut Trakya Kupası Judo Turnuvasına katıldı.

Belediye Başkanı Derya Bulut, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen, Trakya Kupası Judo Turnuvasına katılarak, sporcuların heyecanına ortak oldu.
Kırklareli, Edirne ve Tekirdağ’dan gelen sporcuların centilmence mücadelesinin, Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu özel günün ruhunu bir kez daha gözler önüne serdiğini ifade eden Başkan Bulut; "Sporun birleştirici gücüyle büyüyen, disiplinli, özgüvenli ve mücadeleci bir gençlik için her zaman onların yanlarında olacağız. Başta Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüz olmak üzere, emeği geçen tüm antrenörlerimizi, organizasyonda görev alan herkesi ve en önemlisi yürekleriyle mücadele eden genç sporcularımızı yürekten kutluyorum" diye konuştu
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- “Geleceğimizin Teminatı Olan Gençlerimizin Başarıları, Ülkemizin Yarınlarına Duyduğumuz Umudu Güçlendiriyor”
- CHP Heyetinden 2021 Tüm Emekliler Sendikası’na Ziyaret
- Kavaklı’dan Türkiye’ye Örnek Çevre Projesi
- “Tecrübe paylaşımı ve ortak projelerle üyelerimize daha fazla katma değer sunacağız”
- CHP Heyetinden Hikmet Ay’a Tebrik Ziyareti

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.